5 wrz 2011

Wielcy duchem są jak chmury, gromadzą po to, by oddawać.




Każda droga, nawet najdłuższa, zaczyna się od pierwszego kroku...Trzeba zrobić ten krok, w końcu życie składa się z małych osobnych chwil,  im więcej będzie tych dobrych, tym lepsze życie. Trzeba dawać, dawać i dawać, nawet gdy nam się wydaje, że niewiele zmieniamy, bo jeśli każdy tak zrobi, to nagle się okaże, że naprawdę można świat ulepszyć! Świat nigdy nie jest dobry. Dobrzy bywają ludzie.
Nie mogę powiedzieć, że jestem człowiekiem wyprzedzającym swoją epokę bo ewidentnie się cofam. Doszłam do optymistycznego wniosku, że lepiej być cofniętą epokowo naiwniaczką niż wstrętną babą bez serca. Niestety kto ma miękkie serce ten musi mieć twardy tyłek ;) .. Choć nie chciałabym być podobna do Jagienki która ponoć zamiast dziadka do orzechów używała szlachetnej dolnej części ciała.
O ile twardego tyłka nigdy się nie dorobię, to z nadmiarem miękkiej tkanki na sercu zawsze będę miała problem.

1 komentarz:

  1. Ty to przynajmniej masz miękką tkankę na sercu...
    ja mam wszędzie otłuszczoną w dodatku ;D
    heh... Fakt lepiej być dobrą kobietą.
    Chociaż te złe ponoć kochają bardziej.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).