23 lis 2011

Ujrzeć świat w ziarenku piasku i niebo w polnym kwiecie zamykając w swej dłoni nieskończoność a wieczność w jednej godzinie

Ludzie potrafią być okrutni. Nie rozumiem jak można tak po prostu z premedytacją i bez serca zabić psa? Przecież on tak samo jak człowiek jest istotą z sercem i uczuciami. Skąd się biorą tacy ludzie się pytam..?! Jakbym się dowiedziała kto to zrobił to zrobiłabym mu to samo...
Od małego kajtka latał wszędzie z nami, nawet teraz gdy już sił mu było brak, a teraz już go nie ma :( 
Żeby tego gnojka sumienie zżarło....






Nie jestem już tamtą dziewczyną,
inaczej dziś patrzę na świat.
Bo wszystko to, co było,
jest dalej, niż ziemia od gwiazd.
Nie znajdą mnie nigdy wspomnienia,
wśród dni zagubionych, jak ja.
Już nie chcę na swej drodze,
spotykać żadnego naszego dnia.

Nie wiem, co jest lepsze,
czy to, żeby nie mieć serca
bądź mieć je z kamienia
i raz na zawsze wyzbyć się cierpienia,
czy to, aby płakać a nawet szlochać,
mieć serce i kochać

Dla Ciebie dobrem jest nie mieć serca,
bądź zastąpić go wielkim kamieniem,
bowiem dawne uczucie byłoby dużym cierpieniem.
Natomiast ja mimo gorzkich słów
i przykrych wydarzeń, przez które płaczę,
a nawet szlocham,
mam serce i kocham





czy to sen, jak to długo potrwa, kocham Cię zachodami słońca...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).