17 mar 2012

Nie narzekajcie na kolce w stopach jeśli marzyliście o życiu usłanym różami

Ludzie przychodzą i odchodzą tylko dlaczego zawsze odchodzą Ci lepsi. Wiele osób uważa, że przyjaźń między kobietą, a mężczyzną nie istnieje. Dlatego możecie śmiało uważać, że mój przyjaciel był moim bratem. Tak, kochaliśmy się ale tak jak kocha się rodzeństwo. Przeglądając zdjęcia w telefonie znalazłam:


"Gęsio do twarzy mi w tym kapeluszu? Dupy polecą na to?" "A kupisz mi ręcznik Barcelony jak znajdę Kupisz, kupisz?"

Przeglądam archiwum gg
"- Leon wracaj do Polski
- po co?
- bo Cię potrzbuje!
- seksu nie będzie ;p
- nie o to chodzi ;p
- peniążków  też nie mam
- o to też nie chodzi
- to o co chodzi kobiecie oprucz seksu i pieniędzy? ;D"

tak wiem, znów się katuje..
wysłał mi piosenkę: 


"i mieć na straży anioła" ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).