12 mar 2012

życie nie polega na oddychaniu ale na chwilach które wstrzymują oddech

Czasem brakuje nam słów, choć chcielibyśmy tak dużo powiedzieć. Cisza jest pięknem. wszystko można ją wyrazić, nie przerywajmy jej byle czym... pozwólmy jej trwać...Taaak znów uprawiam chaotyczny gwałt na moich emocjach.  To pieprzone uczucie gdy chcę czegoś bardzo, a nie mogę..Może zagubieni w tym świecie czujemy ten sam ból, a może to tylko moja iluzja...W dupie cyrk w głowie karuzela ot co. A tak poza tym..Idzie mi o to, o co mi szło. że mam parę powodów na to by stwierdzić, że jest ze mną coś nie tak, otwieram drzwi zanim ktoś zapuka,  skończyłam robić sweter choć nie wiem jak robi się na drutach,  obgryzam paznokcie innych ludzi,  umiem napisać 60 słów na minutę stopami,  zapominam rozwinąć snickersa przed zjedzeniem,  ludzie testują baterie w moich uszach, słyszę radio bez odbiornika, jak napije się to mówię po arabsku,  a dziś to w ogóle chciałam wprowadzić hasło do mikrofalówki. 



Myślicie, że można płakać pod wodą..?
łysi ludzie myją głowę szamponem, czy mydłem?
 jak tabliczka z napisem "nie deptać trawy" znalazła się na trawniku?
Dlaczego dwóch półgłówków głowy nie czyni..?



;) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).