6 maj 2012

Szukając sensu w bezsensie


No i gdzie jest pogoda ja się bardzo grzecznie pytam? Nie może to tak porządnie pierdyknąc i dać spokój tylko musi tak siąpić, siąpić i to zawsze gdy mam jakieś plany. Chmury chyba powinny się wybrać do poradni zdrowia psychicznego bo ten deszcz to pada jak jakiś popieprzony.
Tak siedzę przeglądam różne strony w internecie i zaczęłam rozmyślać nad tzw. 'tunelami'. Ohyda! Szczególnie u dziewczyn i szczególnie jak ktoś przesadzi ze średnicą. Jak można się tak oszpecić się pytam? Jak to gówno wyjmie się z ucha ma się wielką dziurę która nierzadko gnije. Ciekawa jestem co będą o tym myślały za kilkadziesiąt lat osoby które je sobie zrobiły i co powiedzą wnukom patrzącym na ucho babci sięgające kolan. Ludzie powariowaliście do końca, w dupie sobie tunel zróbcie jak Wam się nudzi!
Kolejna sprawa która zawładnęła internetem i nie tylko: koko sroko. Jeszcze raz to usłyszę, a wyskoczę przez okno. Logika Polaków, najpierw robią sobie jaja i głosują, a potem marudzą, że wstyd i że trzeba za przeproszeniem spie*dalać z Polski. Skoro nikomu się to nie podoba to kto na to głosował? Zrobiliście kurnik ze stadionu więc nie dziwcie się, że będą jaja. Teraz to możecie sobie nucić nasz 'piękny hymn na euro' do 'mięsnego jeża'.
I na zakończenie jak siedzę i patrzę na opisy głupich małolat które narzekają jaka to miłość jest niesprawiedliwa dochodzę o wniosku, że moje życie nie jest aż tak żałosne.




P.S: Jeśli chcecie już możecie zostawiać komentarze jako anonimy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).