22 maj 2014

Pasta jajeczna z ogórkiem i szypiorkiem

Przedstawiam Wam kolejną łatwą i szybką potrawę, idealną na kolację lub śniadanie. Pastę jajeczną można robić na wiele sposobów. Ja postanowiłam dodać ogórka i  szczypiorek. Pysznie smakuje na chlebie posmarowanym masłem z rzodkiewką na wierzchu. Zniknęła w mgnieniu oka.

Składniki:
- 6 jajek
- Jeden świeży ogórek
- pęczek szczypiorku
- 3 łyżki majonezu
- 1 łyżeczka masła
- pieprz
- sól

Sposób przygotowania:

  • Jajka gotujemy na twardo, odstawiamy do ostudzenia, a następnie obieramy ze skorupek.
  • Następnie tarkujemy je na grubych oczkach podobnie jak ogórki, a szczypiorek siekamy.
  • Do jajek dodajemy łyżeczkę masła i rozgniatamy je widelcem.
  • Do powstałej masy dodajemy majonez, posiekany szczypiorek, odsączonego z wody ogórka .
  • Całość mieszamy oraz doprawiamy dla smaku pieprzem i solą.







Smacznego ;)


PODPIS 
  Photobucket Photobucket Photobucket

8 komentarzy:

  1. Ależ prosty przepis do wykonania, a żarełko jak się patrzy :) Muszę sobie zrobić takie danie w najbliższym czasie :) Nie pamiętam, kiedy ostatnio przepis kulinarny wzbudził tak duży entuzjazm u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, a mnie kuszą takie pasty, ogórek akurat jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie pasty na sniadanko :)
    czesto je robie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam paste jajeczną! Smak dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamie i jej partnerowi podam przepis :)
    Ja jestem...dziwną osobą co nie je praktycznie niczego, toteż w życiu nie jadłam ani razu jajka. Ani na twardo, ani na miękko, ani smażonego.. a w zupie szczawiowej, cóż robię sobie oddzielny garnuszek bez jajek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm pysznie wyglada i pewnie tak samo smakuje! a i p.s. superowe menu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno zrobię :-) Uwielbiam takie pasty, ale nigdy nie robiłam, tylko zazwyczaj kupuję ;-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).