6 mar 2017

Tagliatelle z kurczakiem w sosie śmietanowo-serowym

Tak wiem, że to co za chwilę Wam przedstawię jest istną bombą kaloryczną, ale w nosie z tym. Wszystko co dobre jest niezdrowe, niemoralne lub nieetyczne, a ja kocham makarony! Prosto, smacznie i niezdrowo. Także zapraszam drodzy Państwo na tagliatelle!


Składniki:

- makaron tagliatelle
- podwójna pierś z kurczaka
- cebula
- groszek
- śmietana
- ser (najlepiej w kostce, np. gouda)
- pieprz
- sól
- papryka ostra
- papryka słodka
- czosnek graulowany
- curry 
- olej/oliwa/masło

Sposób przygotowania:
  • Cebulę obieramy, kroimy w kostkę i szklimy na patelni.
  • Pierś z kurczaka obmywamy, oczyszczamy, kroimy według uznania, doprawiamy i dorzucamy do cebuli (dobrze jak mięso marynuje się co najmniej godzinę w lodówce).
  • Gdy mięso jest już usmażone. Podlewamy je niewielką ilością wody.
  • Śmietanę mieszanym z odrobiną wody i dolewamy na patelnię.
  • Dorzucamy groszek oraz starowany ser, doprawiamy delikatnie pieprzem i solą,mieszamy i przykrywamy patelnię pokrywką. 
  • Makaron gotujemy według wskazówek na opakowaniu, odcedzamy i dorzucamy na patelnię.
  • Całość mieszamy i jeszcze chwile gotujemy

21 komentarzy:

  1. O, jeden z moich ulubionych sosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam makarony, szczególnie z natką pietruszki i grzybami kurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo apetycznie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożeeeee a ja taka głodna w tym momencie jestem. O tak kocham i ja makarony nic innego mogę nie jeść ❤ bardzo prosty przepis, fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rób mo tego! Do pracy tylko kanapeczki wziąłem, a Ty z takimi cudami..;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makaron uwielbiam w każdej niemal postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To brzmi tak nieskomplikowanie, ale jak znam siebie to wszystko przypalę i pyszne już nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danie w sam raz dla mnie, ależ zgłodniałam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, jak to apetycznie wygląda! Zjadłabym;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio chodzi za mną jakiś dobry makaron, może warto spróbować Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie bomby kaloryczne to ja uwielbiam, bardzo ładnie prezentuje się ten pomarańczowy makaron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wybrać pełnoziarnisty makaron i znaleźć jakiś zamiennik śmietany (może jogurt byłby dobry) i można jeść z czystym sumieniem :)

      Usuń
  12. Fajny przepis. Ja też lubię makarony, choć mam z nimi o tyle problem, że jem ich za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  13. chłop by tu monitor zjadł na widok tego cuda;D

    OdpowiedzUsuń
  14. aż się głodna zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Doskonale trafiłaś w moje gusta z tym przepisem! :) No po prostu wspaniałości. Bardzo apetycznie się prezentuje to danie z kurczakiem. Nic, tylko brać się do degustacji. Uwielbiam takie pyszności i sama robię często podobne!
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny makaron :D Na pewno jest to pyszne danie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale się głodna zrobiłam i to o tej porze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musi być przepyszny ten makaron, chętnie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no i cóż, że niezdrowo, czasem można sobie pozwolić. ;) wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Matulu, jak pysznie, jak mniam, ale ja pewnie spartoliłabym to danie po całości :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).