4 paź 2017

W obiektywie - wrzesień 2017

Ostrzegam! W tym miesiącu dużo zdjęć! :)

Prezenty od kochanej BlueJasmine


Romans i kryminał w jednym <recenzja>


 Piękne kwiaty od meża


 Jedliście te batoniki Nutella? Dobre :)


Życie nie jest rzeką; składa się z pojedynczych kropel ~ Jodi Picoult


Czerwone pudełko :)


 Kawa i książka - nie ma lepszego połączenia


 Szukam inspiracji w najnowszym katalogu Ikea

 Każdy nowy dzień jest kwiatem rozwijającym się w Twoich rękach!


Lekka powieść młodzieżowa <recenzja>


 Smacznie i zdrowo! <recenzja>


 Kusi mnie ten przepis


 Lubię takie pożółkłe książki


W tym miesiącu napadła mnie inspiracja :)


Kawa!


 Takie piękne to nasze Wejherowo


Dzień jak co dzień i kawy łyk taki sam


 Taki piękny, a taki groźny


 "Idę przed siebie nieznaną mi drogą, nie wiem gdzie, po co i nie wiem dla kogo"


 Kontynuacja poczynań Pliszki <recenzja>


 Mąż nazywa moje tła "ołtarzami"


 Czas wyciągnąć z szafy ciepłe sweterki :)


Książki, książki, książki


 i kolejne :p


Lubię jesień, gdy za oknem słońce


Pierwszy raz zrobiłam fasolkę po bretońsku i wyszła pyszna :)


 Kuba Ćwiek w innym wydaniu <recenzja>


"You Be The Anchor That Keeps My Feet On The Ground, I'll Be The Wings That Keep Your Heart In The Clouds"


Taki kolega odwiedził babci ogród


 a tu kolejny brój


 Uwielbiam!


 Czarne czytanie


Dla miłośników sci-fi  <recenzja>


 Tyle tych zdjęć, że już nie wiem co pisać :p


 Mój cudowny patronat <recenzja>


Relaks


 ❤


 Jeśli chcecie taki kubek, zgłoście się do Kingi <klik> :)


 Lubicie taki "bałagan" na zdjęciach?


Świetna pozycja dla osób wychowanych w latach 90 i 00 <recenzja>


 Piękna, ręcznie robiona zakładka z kaszubskim wzorem


 Taką mi mąż wycieczkę zafundował, że jak usiadłam, nie miałam ochoty wstawać :p


 Good morning!


Wcale nie jest zły, żarł kabanosa :D


 Jesień, roztargniona malarka...


 Mąż mi dostarcza liście do zdjęć :D


 Chyba moje ulubione :)


 Wpadajcie na mój fanpage, tam trwa rozdanie z tą książką w roli głównej <klik>


#cosyplace


 Życie bez aparatu byłoby smutne!



Które zdjęcie podoba się Wam najbardziej?
Udanego października!

22 komentarze:

  1. Nie znam osobiście książki "Prokurator". Jednak o niej słyszałam i nie ukrywam, że mnie kusi od jakiegoś czasu.
    Zdjęcia - jak zawsze - rewelacyjne!
    Uwielbiam Twoją serię "w obiektywie".
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęć sporo, ale u Ciebie zawsze z zainteresowaniem je oglądam. Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia. Są takie inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są naprawdę cudowne. Zazdroszczę Ci takich pomysłów. Co do książek to większości nie czytałam.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej spodobały sie te dwa kocie tygrysy! Przepiękne! Ciekawe porównanie z tymi "ołtarzami" (pozdrowienia dla Pana Męża) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne zdjęcia... Nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie sdjęcua mi się podibają, ale najbardziej chyba good morning i listek klonu z serduszkiem ;) Też lubię jesień, gdy za oknem słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Moje ulubione to te z liściem, które ma wycięte serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przytulnie i jesiennie :) - uwielbiam tę porę roku <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny kolor kwiatów od męża :) Idealny moment na zdjęcia w lesie, piękne grzyby a drzewa nabierają koloru. Z rana wspaniała mgła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :) Czerwone kwiaty cudnie dominują. Ale kot ma dobrze jak kabanoski dostaje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie widać po Twoich zdjęciach jesień ;)
    Zdjęcia cudne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia <3 Uwielbiam jesień za te piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień, jesień... wszędzie jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne, bardzo inspirujące fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże, jak ja nienawidzę żarcia na zdjeciach, zaraz robię się głodna :<
    Piękne fotki i jak dużo! Zwykle w takich postach są trzy zdjecia na krzyż, a tu tyle dobroci!
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Te domowe kadry są nieziemskie! Uwielbiam takie zdjęcia :) Wszystkie te, gdzie znajduje się filiżanka bardzo mnie urzekły! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W połowie już się bałam, że zdjęcia kota nie będzie! :D
    Piękny muchomor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obejrzałam katalog Ikei i się bardzo rozczarowałam.
    A na Twoich zdjęciach widać już jesień pełną parą.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).