1 lis 2017

W obiektywie - październik 2017

Cześć! Minął październik, więc pora na kolejną dawkę zdjęć :) W tym miesiącu miałam urodzinki, podjęłam dwie nowe współprace, swoją premierę miały dwie powieści, którym patronuję, przeczytałam trzynaście książek. Zapraszam na fotorelację (ostrzegam... Dużo zdjęć!) :)

Prezent od ślubnego :)


Czy istnieje coś lepszego od kawy i książek? ;)


 Wciągająca i wzruszająca powieść <recenzja>


 Podczas czytania trzeba zadbać o przekąskę :)


Ale się jesiennie u mnie zrobiło


Książka, której patronuję. Porusza ważny dla młodzieży problem <recenzja>


Kolejna cudowna książka z Wydawnictwa Kobiecego


 Have a nice day!


Najlepsza zakładka


Good Morning :)


Najpiękniejsza kartka jaką dostałam na urodziny ❤


 W chłodne dni nie ma nic lepszego od rosołku 😊


Chyba coś mi wpadło do kubka


 Komu herbatki?


 Książki, które spodobają się, ale nie wszystkim <recenzja>


 Takie serduszko podarowała mi moja Magda? Macie swoją Magdę?


A takie oto pazurki zrobiła mi moja Magda


Piękny bukiet i zakładka od męża


Kwiaty są moimi ulubionymi akcesoriami do zdjeć


Ja zgadzam się z tymi słowami, a Wy?
 

Kolejne zdjęcie zakładki :) Bardzo mi się ona podoba :)


Kocham Panią Bukową!!! <recenzja>


Październik bez dyni, to nie październik


Zupa dyniowa. Jak dobrze mieć w domu męża, który od czasu do czasu lubi coś ugotować :)


 Jakiś pomysł na podpis? :D


 Ach, lubię takie klimaty.


Ta książka trafiła do grona moich ulubionych <recenzja>


 Na instagramie ten kubek robi furorę


 Wiecie co? Ja chyba nie mogłabym już żyć bez aparatu


 Kwiatek od teściowej :)


Nowa współpraca


Duzie oko


 Placki dyniowe - również wykonane przez mojego męża ;)


 Biedronkowe bzdety ładnie prezentują się na zdjęciach :)


Przyznać się, kto lubi autorkę? <recenzja>


 Jestem w trakcie czytania


Moje ulubione zdjęcie z tego miesiąca ❤


Jedno ze zdjęć z sesji Ani i Kasi


 Tu to dopiero się jesień wkradła :)


To zdjęcie również robi furorę na Instagramie


Kolejna książka, której patronuje. Obecnie na moim fanpage trwa rozdanie, w którym można ją wygrać <klik>


 Jest i łobuz


No i zaś kolejna książka, której patronuję! Polecam :) <recenzja>


 Podobno Palmer jest królem thrillera psychologicznego ;) <recenzja>


 Język lata jak łopata


Fajne kolczyki, ale strasznie się wkręcają we włosy :D


Książki, książki, wszędzie książki...


Kobitki, musicie mieć ten kalendarz! <recenzja>


 Ostatnio zakochałam się w woskach


Oddałam około 30 książek do biblioteki nr 5 w Słupsku :)


 takie tam


 komu kawki?


Oj łapie za serce ta pozycja <recenzja>


 Delikatnie...


Ta książka plasuje się u mnie na drugim miejscu najgorszych książek tego roku <recenzja>


 Misia jest cudowna! Jeśli macie dzieci w wieku 4+, to serdecznie Wam ją polecam! <recenzja>


 Uwielbiam tę książkę, ale muszę ją czytać powoli, bo nie mam na nią czasu


Zgadnijcie co? Kolejna książka, której patronuję! :) <recenzja>


Te zdjęcie również bardzo lubię


A jak minął Wam październik?
Które zdjęcie podobało się Wam najbardziej?

18 komentarzy:

  1. Te zdjęcia z książkami są rewelacyjne. A kawa i książka to idealne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalne i piękne podsumowanie miesiąca. Wspaniałe zdjęcia. Gratuluję świetnego wyniku i super sukcesów.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz niezwykły zmysł artystyczny do robienia zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile zdjęć tym razem ;) Już na zawsze będziesz mi się kojarzyć z książką, kawą i pięknym kolorem oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz, że robisz coraz lepsze zdjęcia? :) Rozwijasz się kobieto :)
    I zawsze chciałam mieć takie zielone oczka jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia <3 Mi nigdy nie wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, uwielbiam tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam takie zielone oczka jak Ty☺ Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawa i książka to mój idealny duet.
    Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma nic lepszego od kawy i książek:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego naj! I łaaa... to Twoje oczy? Jaki piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak - chyba nie muszę wspominać, że moją największą uwagę skradł puchaty kotek!
    Każdy Twój post "w obiektywie" pewnością jest wart, aby się z nim zapoznać i poświęcić mu więcej czasu.
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego!
    W odpowiedzi na Twoje pytanie ( wiem, że retoryczne, ale ...) dodałabym dobre jedzenie w gronie przyjaciół :))
    Piękne zdjęcia, jak zawsze! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ło matko ile pięknych zdjęć :D Pożycz swojego męża bo marzy nam się taka zupa dyniowa xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie dla mnie całe show skradł Łobuz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też robiłam w październiku zupę dyniową :) Każde kolejne zdjęcie piękniejsze od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).