8 kwi 2018

W obiektywie - marzec 2018

Zapraszam na moje fotograficzne podsumowanie marca :)


Ach ten marzec, zdecydowanie był lepszy niż ten w zeszłym roku


Moja kumpela dba o moje dodatki do zdjęć :)


 Nie przekonała mnie ta powieść <recenzja>


...ale okładkę ma bardzo fajną ;)


Strasznie obfotografowany został ten kubek w tym miesiącu :D


 Książka niesztampowa, polecam <recenzja>


Kto się utożsamia z Małą Mi? 


Jedna z najlepszych książek tego roku


Ileż się uśmiałam przy tej pozycji! <recenzja>


Tyle książek do czytania, a miejsca brak!


 Kwiatek od męża z życzeniami powrotu do zdrowia :)


 Razem kawa smakuje lepiej ♥️


 Kawa z mlekiem czy bez?


To była dobra lektura! <recenzja>


Grasz w zielone?


 Mój czytelniczy zakątek ;)


 Małe grzeszki ;)


Kwiaty, kwiaty, kwiaty 🌻


 A to bukiecik na dzień kobiet


Tu drugi... wiem, mąż mnie rozpieszcza ;)


Uwielbiam Aurorę Teagarden i czekam na kolejną część cyklu!


 Jeszcze jedno ujęcie tego pięknego bukietu


 Takie piękne pazurki zrobiła mi moja psiapsióła


Wiecie jak ciężko było zrobić to zdjęcie z aparatem na statywie?


To chyba moje ulubione zdjęcie w tym miesiącu 


 Książki można fotografować na milion różnych sposobów


 Coś mi się z kubka wylało ;)


 Nie samą kawą człowiek żyje!


 Nie ma nic lepszego od książki i kawy


 Pierwszy raz robiłam całkiem sama pierogi. Wyszły pyszne! (farsz: mięso mielone i serek topiony)


Ta książka zdecydowanie zdobywa podium wśród książek tego roku <recenzja>


Kupiliśmy ekspres i teraz ja też mogę mieć piękne kawki bez wychodzenia z domu :)


Uwielbiam ten zegarek, jest przepiękny


Recenzje same się nie napiszą!


Zapraszam na mojego Instagrama! <klik>


Jestem w trakcie czytania, ale strasznie mnie męczy ta pozycja


 Czas na relaks


 A tu ja i kawa ;)


Wiecie co? W moim domu cały tok są jakieś kwiaty :)


Kota nie mogło oczywiście zabraknąć, bo byście mnie zjedli


 Lubię kavę, a jeszcze bardziej lubię ją z czekoladą ;)


 A Wy, lubicie Kavę?


 Mąż również dba o dodatki na moich zdjęciach ;)


 To jest świetny thriller psychologiczny! Wciągnęłam się na maksa! <recenzja>


 Czasami zbieram się na odwagę i używam takich kolorków


 Moje "naj" tego roku


 Chcę zostać tu na zawsze...


 O to zdjęcie też mi się bardzo podoba :)


Uwielbiam szary kolor


 Sweterki powoli odchodzą w zapomnienie


Jeszcze nie miałam okazji czytać, ale coś czuję, że się nie zawiodę


 Coś mi w kieszeni wyrosło


 Planujecie czy żyjecie z dnia na dzień?


 Urocze zajączki :)



A jak tam Wasz marzec?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
 Życzę Wam udanego kwietnia!


15 komentarzy:

  1. Kawa z mlekiem :) Piękne bukiety! Też dostałam na dzień kobiet, a tydzień później bazie kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jakie Ty piękne zdjęcia robisz kobieto!😊 Jestem w nich zakochana. ♥️ Co do książek, to również uważam, że Kradziarz jest bardzo dobrą książką. Martwa jesteś piękna i rej nie istnieje, mam w moich planach. Życzę wspaniałego kwietnia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że Kotek najważniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Aktualnie uczę się na fotografa już drugi rok, a jestem całkowicie pewna, że w życiu bym takich nie zrobiła. Mają bardzo ładną kompozycję.
    Swoją drogą, przyciągnęło mnie to zdjęcie z okładką książki o tytule ,,piękne samobójczynie", z tego co piszesz, to raczej nie jest wybitna, ale przynajmniej ma tytuł przyciągający uwagę.
    Jeszcze raz, piękne zdjęcia ^^

    Zapraszam również do siebie, jestem nowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia. Te z książkami najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kubeczek z Małą Mi jest bardzo uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia :) teraz mam ochotę na taką pyszną Latte :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie urzekły zdjęcia z gwiazdkami ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Kubek z żelami na początku już skupił naszą uwagę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten pękaty kubas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obfotografowany w tym miesiącu kubek jest piękny. Niby prosty a jednak inny i przyciąga uwagę :D Uwielbiam kubki jak coś :D O nie, narobiłaś mi smaka! W tym tygodniu robię pierogi, tyle że ze szpinakiem <3
    Przeglądam te zdjęcia, zachwycam się, ale tam myślę "gdzie kot!?" Już chciałam krzyczeć w komentarzu, ale uff.. zostałaś uratowana :D Kot jest piękny, jak i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) też mam na liście "Piękne samobójczynie". A najfajniejszą książką przeczytaną w marcu była "Dziewczyny chcą się zabawić" :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).